Sivut

torstai 12. syyskuuta 2013

Pientä hemmottelua


Hola mi bellas!
Eilen oli pitkästä aikaa vapaa-päivä, tällä viikolla on mukava 6 työpäivän viikko, ja kaks yövuoroa edessä mun työssäoppimisessa, oon nyt anniskelua harjoittelemassa. En oo sössinyt kovin paljoa, kai. :D Ajattelin että olisi mukava hemmotella itseään jollain kivalla, joten eräs päivä viime viikon lopulla päätin käväistä Sokoksella, sillä samaisena aamuna (minun aamupäivä tai iltapäivä.. ai mitenniin sekaisin mennyt vuorokausirytmi?) meni hermot mun vanhaan Iberon ripsentaivuttimeen. Ihan susi. Sen vois heittää vesilinnuille!

Päätin kokeilla Duroyn ripsentaivuttimia, so far so good. Taivuttaa kivasti ja hieman pehmeämmin kuin aikaisempi kapistus. Joku voi ehkä ajatella että tuommonen muistuttaa hieman kidutuslaitetta, mut ihan mukava se oikeesti on. Ja varsin hyödyllinen mun tyylisille tikkusuorille poron ripsille!  Syväluotoisempaa arvostelua voin pukata myöhemmin kun tuo on vähän enemmän käytössä ollut. :)

Tänä syksynä olen myös aloittanut kuntosalilla käymisen erään mun ystävän kanssa, ja siellä tuli piipahdettua eilen aamupäivällä taas. Hikeä virtasi taas ihan kiitettävän hyvin ja oli pienet jalkatärinät päällä treenin jälkeen. :D Mukavaa kun huomaa vähitellen oman kehityksen niiden laitteiden kans. Anyways, treenin jälkeen kipitin kotiin ja aloin laittamaan itseäni nätiksi kaupungille menemistä varten. Kävin kahvilla ihanan Kosmetiikkaobsessio-blogin ja youtubeenkin videoita tekevän Annien kanssa Juteltiin niitä näitä bloggailusta ja salilla käymisestä. Tosi mukavaa tutustua samanhenkisiin ihmisiin joilla on samat mielenkiinnon kohteet, joiltain tutuilta tai kavereilta saan vaan silmien muljahduksia jos eden mainitsen meikit. :D

Kahvittelun (Saanko mainita tähän että Coffee Housen vaahtokarkkikaakao on niiiiiin hyvää?) jälkeen mentiin Sokokselle ihmettelemään kauneusviikon tarjontaa ja hiplailtiin ja swatchailtiinkin suurinpiirtein kaikki Diorit ja YSL:t läpi. Nam. Vielä joskus kun oon rikas!

Nämä mulla kuitenkin tarttui mukaan..

Make up Store-merkin meikkipussukka.Oli vähän tyyris (33€) mutta en ole pitkään aikaan löytänyt sopivan kokoista ja näköistä pussukkaa. Tuo suorastaan kutsui mun nimeä sieltä hyllyltä...Kuvassa näkyy myös tuo Duroyn ripsentaivuttimet. Kulta sopii aika hyvin violetin kans!

Mutta se suurin kuolaukseni kohde useamman kuukauden ajalta..


 YSL Rouge Volupte Sheer candy sävyssä numero 4. Pakkauksessaan näyttää punaiselta, mutta liukuu huulille läpikuultavana, hyvin huulirasvan tuntuisena. :) Swatch tulee tästä seuraavassa postauksessa, missä esittelen mun meikkipussin sisällön. Stay tuned!

Otetaan vielä hetki sille että ihaillaan tuota kaunista hylsyä. :) Onneks mä ostan aika harvoin näitä kalliiden merkkien tuotteita..


Onko teillä tullut osteltua mitään pitkäaikaisia ihastumisen tunteita aiheuttavia tuotteita?









 

3 kommenttia:

  1. Kiva blogi teikäläisellä! Piti heti tulla kyyläämään :D

    VastaaPoista
  2. Heidi B, niimpä! Voi kun voisi omistaa ne kaikki :D

    Valerinae, thänks mään! :D Mä liityin just kans sun blogin lukijaksi! Stalkkaaminen on kivaa :D

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)