Sivut

torstai 29. maaliskuuta 2012

Meikkikuvia koulusta

Ilmeisesti nuorempanakin voi dementia iskeä ja unohin laittaa edellisen postauksen jatkoksi meikkikuvia, joten nyt tulee kuvasaastetta. Pari silmämeikkiäkin oon tehnyt tässä lähiaikoina, mutta ajattelin kuvata lisää havainnollistavia kuvia niihin. :)Luulen että ne ois ihan ihan hyödyllisiä jos joku lukija siellä ruudun toisella puolella haluais vaikka joskus tehdä itselleen samanlaisen meikin! Anygays, kuvia kehiin ja pientä analyysiä.
Luokkakaverini sai Twiggy-inspiroituneen 60-luku meikin. Noi alaripset ei onnistunut ihan täydellisiksi.. Mua ärsyttää kun mulla meinaa välillä palaa käämi pienen piirtelemisen kans :D Mutta mun mielestä yleispiirteiltään ihan kohtuu siisti.
Ja lisäksi tein ekaa kertaa vanhennusta piirtämis-tekniikalla! Eli valoilla ja varjoilla tuotiin kasvoista ilmeiden avulla juonteet, rypyt, silmäpussit ynnä muut hehkeät asiat esille. Musta tästä mun ihanaisesta luokkakaverista tuli aika symppis mummeli, joskin vähän väsynyt. :')Tarkkuus mulla ei oo tämmösiin vielä hyppysissä ihan täysin, mutta harjoitus tekee mestarin :)! Asusteet me muuten näihin kuviin ollaan käyty nyysimässä teatteripuolen varastosta tai omista huiveista. Nimimerkillä, viime lokakuussa olisi pitänyt palauttaa peruukit, mutta siellä ne vaan meidän luokassa edelleen majailee.. hups! Naked 2-palettia oon käyttänyt innokkaasti tässä viimepäivät. Pelkään että saan neutraalin värisestä smokey-eyestä tai pin-up meikeistä tarpeekseni kohta. Oon kyllä jo vähän alkanut kaipaamaan värejä! Eräs päivä jo hiplasin käsivarteen mun värikkäitä luomivärejä ja löysin uus-vanhoja tuttavuuksiakin, joita en ole vielä ollenkaan ehtinyt kokeilla kunnolla! :D Kuitenkin..takaisin siihen asiaan. Eräs päivä tein niin kutsuttua "naamapäivitystä" naamakirjaan, iskin tekoripset naamaan ja dramaattisemman meikin. Huomasin muuten taas, et luonnossa tosi dramaattiselta näyttävä meikki voi linssin läpi näyttää tosi nössöltä, ja sehän tarkoittaa sitä että väriä on sudittava lisää naamariin! :D Tässä meikissä käytin sävyjä Bootycall, Pistol, Verve ja Busted. Ja varmaan hieman YDKiäkin siinä ohessa. Bootycall on muuten ihan loistava helmiäissävy silmän sisänurkkaan ja kulmaluulle valoa tuomaan, me likey! Pohjana mulla oli Lorealin (jonka nimeä en ikinä osaa kirjoittaa oikein, anteeksi kielipoliisit) True Match sävyssä Rose Ivory, Maybellinen The Eraser eye-peiteaine peittämässä tummia silmän alusia (ja vähän muita ihonvirheitä), poskipunana hyvin todennäköisesti NARSin Orgasm (jonka pannu muuten alkaa näkymään, panic!) Ja ja ja... huulilla Urban Decayn Naked kakkosen mukana tullut mini Lip Junkie-huulikiilto. Uskollisena ripsarina mulla on toiminut jo tovin Isadoran ei-vedenkestävä Build-up mascara, toki draamanhaluisena laitoin vielä irtoripset ja TA-DAH, meikki on valmis!
Loppukevennykseksi vielä luokkakaverini tekemä loistava vanhennus mulle, enkö olekin hurmaava,hahah.. !
Ps.Mikä siinä on et koulussa meikin tekeminen saattaa kusasta ihan täysin, mut sitte kun itsekseen rauhassa tekee kämpällä jotain kasvoillensa, niin heti onnistuu kaikki...?

2 kommenttia:

  1. Voi ei, miten oikeasti meikillä ja taidolla voi saada kauniista ihmisestä tuon näköisen! Huhhuh! Osaisipa itsekin. :)

    Olen lueskellut blogiasi jo jonkin aikaa ja tykännyt kovasti. Niimpä ajattelin heittää sinulle palkinnon, joka löytyy blogistani http://arpakuutioinapelilaudalla.blogspot.com/.

    VastaaPoista
  2. Sartsa, niimpä :D Meikillä saa kaikenlaista aikaiseksi!

    Kiitos ^_^

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)