Sivut

sunnuntai 5. helmikuuta 2012

to youtube, or not?

Hellou blogosfäärin ihmiset!
 Oon kovasti mielessäni yrittänyt tsempata itseäni bloggaamaan enemmän, mutta tulos on aina jäänyt vähänlaiseksi, pitäis oikeesti ottaa aina kone ja kamera  kätösiin kun sattuu asiaa tulemaan. Mietin että kerran viikossa ois sellanen hyvä tasainen tahti kuvailla ja kirjoitella juttuja. Oi miksi mun pitää olla niin saamaton... :D!  Toisaalta ehkä tää on ihan ymmärrettävää, kun koulussa on ollut ties millaisia projekteja ja sählinkejä, ja haluais pitää sitä sosiaalista elämääkin yllä jollain lailla.. Rehellisesti sanottuna mua on ottanut muutamana päivänä aika paljon päähän, ja koen olevani jotenkin nuutunut koko ajan (yleensä oon se joka hihittelee jatkuvasti, viimeaikoina ei oo ihan ollut sellainen fiilis). Ehkä lisäks tää suomen ihana pimeä ja kylmä talvi vie vähän mehuja. Mutta kyllä tämä tästä! :) Autetaan kesää syödään lunta : D

Oon myös  mielessäni kovasti pohtinut asiaa, että perustaisin oman youtube-kanavan kaikelle kauneushömpälle. Ai miksikö? No koska mä rakastan meikkijuttuja ja haluaisin ilmaista sen suurinpiirtein koko maailmalleja kertoa kaikkia mun hyväksi havaittuja niksejä ja tuotteita. Lisäksi multa on myös pyydetty pari tutoriaalia tehtäväksi, ja koen ne olevan jotenkin tosi vaikeita tehtäväksi pelkästään valokuvan avuin, kun videolla pystyisi selittämään paaaaaljon tarkemmin. Lisäksi koen välillä sen ihan mukavaks touhuksi, kun voi kameralle selittää kaikkia kivoja juttuja, ilman että kukaan alkaa puhumaan päälle : D

 Mun mielestä Youtube on erittäin mainio kanava tavoittaa ihmisiä ja saada näkyvyyttä. Kokeilin testimielessä jo viimevuoden puolella kuvata yhtä videota. Meinas lähtee järki tekniikan sekä itseni kanssa, ekalla otolla sekoilen sanoissani, sit tajuan muistin loputtua että "eiiiiiih, mulla oli tässä tää pienempi muistikortti" ja kolmannella otolla  rakas äitini kolisteli itsensä sisään (olin kotona käymässä tuolloin).. Murr. Toisekseen, halusin videon olevan mahdollisimman vähällä editoinnilla hyvä, ei liian pitkä, että tekin jaksaisitte sen katsoa ja tarpeeksi informoiva. Ei se ole kivaa mustakaan koittaa puhua mahdollisimman nopeasti, että sais kaiken mahtumaan muistikortille. :''D Mutta muuten, tunnen parin sähläyskerran oloni oikeastaan aika mukavaksi kameran edessä.
Kieltämättä mua aavistuksen jännittää/ja pelottaa ns. "vihaajat" youtubessa, mutta toisaalta, aika vähän rakkaita anonyymejä on mua täällä bloggerissa käynyt herjaamassa joten... tulta päin vaan! Ei sitä ikinä saa mitään ellei edes yritä. :)

Oon miettinyt erilaisia nimiehdotuksia, alempana löytyis muutama, jos kertokaa mitä ootte näistä mieltä! Saa ehdottaa myös omia, jotenki missä sais mun nimen (edes jonkinlaisena väännöksenä.. : D) ja sanan kauneus-mielikuvaksi sinne. Saatan myös kuvata lähiaikoina mun meikkikokoelman!  Erilaisia TAG merkintöjä kuvaan varmaan myös, kuten myös vlogia ja esimerkiksi video tyyliin "Päivä Annen kanssa"! Sovin jo opistolla asuvan kämppikseni kanssa että kuvataan sellainen Roommate TAG-video : D
  • Anne'sBeautyTV
  • AnneKBeauty
  • DeathliciousBeauty
  • Anne'sDeathlyBeauty
Muuten, meidän maskeerausluokka teki Etelä-Pohjanmaan opistolla teatteri- ja tanssipuolten ihmisten kans yhteistyössä tälläisen Remember The Time-esityksen, joka perustui Michael Jacksonin musiikkiin. Youtubeen ilmestyi muutama päivä sitten video ensi-illasta, ja ajattelin jakaa sen teidän kanssa! Siellä meikäläinenkin vilahtaa. :)

    2 kommenttia:

    1. Mun mielestä 3 alinta nimi-ideaa on kaikki hyviä. Oot kyllä tehnyt niin upeita meikkejä että YouTube on varmasti hyvä idea. Ja ehdottomasti haluan sen meikkikokoelma-videon (tai postauksen) ja tutorialeja! :)

      VastaaPoista
    2. Voi kiitos! :) Tykkään itekin ehkä noista kolmesta viimesimmästä eniten!

      VastaaPoista

    Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)