Sivut

sunnuntai 26. helmikuuta 2012

"Järkyttävä.. Se on liian lievä sana kuvailemaan tota sun tukkaa just nyt"

Mistä tiedätte että edellisestä tukan käsittely kerrasta on liian kauan? No ehkä mun tapauksessa silloin kun kämppikseni opistolla sanoi mulle ton  otsikon lausahduksen.. Ja siitä opettajanikin kysäisi vihjailevasti tuossa joku päivä sitten  "Anne, milloin sä värjäät sun tukan...?"

Hiukseni ovat olleet kokonaan tai osittain mustat vuodesta 2006 lähtien, mikäli oikein muistan. Ainoat asiat, mitkä mulla on mustassa hiusvärissä tökkineet on: jäätävä juurikasvu joka kuukausi, ja se, ettei nää karvat erotu mun tumman puhuvasta vaatetuksesta. En tiiä oliko se hirveen fiksu veto sillon tammikuun alussa tokasta ilmoille  et tässäpä kuussa en värjää ollenkaan, enkä seuraavassa, vaan varaan kampaaja-ajan hiihtolomalle.

Oon oikeesti meinannut huutaa joka aamu peilin edessä, luovuttanut tukan sukimisen jälkeen ja iskenyt pipon tai paljettibaskerin päähän (mä demementikko oon unohtanu postailla niistä, mun uskollisista kavereista...Fail.)Toivon, että mun tukan-kasvatusprojekti joka on kestänyt viimeiset pari kuukautta, on yhtään auttamassa huomista värjäyssessiota.

Ne fiilikset on ollu suurinpiirtein tälläiset  joka aamu noin  puolentoista kuukauden ajan mun tukan kanssa on olleet:
Näytän melkeen liian iloiselta tossa kuvassa vaikka mun oli tarkoitus kuvastaa epätoivoa. Mutta hiusten repimistä päästä... Oi kyllä.
 Millainen mä sit toivosin sen tukan olevan ainaki näin alustavissa suunnitelmissa?
Jotain tälläistä!

Mua edelleen houkuttas kyllä joku shokkiväri-raidoitus, mut tiiän että se ei esim mun budjetille sovi nyt tällä hetkellä yhtään. Toisekseen, ruskea sopii mun kaikkien vaatteiden kans.  En kyllä yhtään tiiä vielä lopullista tulosta, joka kerta suunnitelmat ei oo ihan pitäny mut kuiteski oon tykänny uudesta letistä!

Postailen huomenna lisää uuden tukan kera!

Ps. Älkää huoliko, ei musta tavallista saa tekemälläkään. :D I like too much rock'n'roll and stuff!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)