Sivut

lauantai 6. elokuuta 2011

KuopioRockCock 2011

Hey my loved ones! Nyt viimein pienenpientä raporttia kehiin viime viikkoisesta Kuopiorockista, jossa olin ihanaisen Meri Tuulen kanssa. :) Saavuin Kuopioon torstai iltana, torstai ilta meni oikeastaan hengailessa ja elukoita rapsutellessa (ja ehkä aavistus myös siihen, että vaihdettiin sen hetkiset tärkeimmät juoruilu-aiheet, heh :))
Perjantai-aamulla laitettiin naamat ihmisen näköiseksi, viskattiin vaatteet päälle ja mentiin keskustan kautta alueelle. Keskustassa käytiin hakemassa ensin ennakkoliput samalle päivälle, ja siitä Levykauppa äxän, Fiorellan (kyllä, nyt sekin on koettu.. saalistakin sain!) kautta alueelle. :) Meidän alkuperäinen suunnitelma oli että katottaisiin Reckless Love ja hengailtaisiin alueella loppupäivä..

Kuvasaastetta tähän väliin!
 Päivän naama! Tuo kaulakoru hajosi tuolla reissulla :/


Meri Tuuli jutteli mulle kun paparatsasin, saatettiin hakea parit lakut messiin. Ja mun erittäin fashionistamaiset festarointi/työkengät. Pitäähän sitä jaksaa kävellä. :D Asu kuvia ette saa kun mulla ei taaskaan helteiden takia ollu mitään jännää päällä.. Mulla on ikuinen vaatekriisi.

:-D Jotenkin toi kana haaruksissa oli hulvaton. Joku random festarikanslainenha se siellä.



 Vaan kuinka sitten kävikään! :D Eksyttiin kuitenkin hyvin taktisesti edellisen bändin lopetettua kyttäämään eturivin paikkoja JA SAATIIN NE! Ei sille vaan voi mitään että Turmion Kätilöt vetää puoleensa, oli muuten parhain keikka vähään aikaan. Musta tuntu että en riehunu läheskään niin paljoo, katoin vaan sitä pyrotekniikkaa ihan haltioituneena... :D On se niin hienoo!

Sitten lyhykäisyydessään loppuilta, hengailtiin, syötiin, join jonkun unohtamat kokikset, katottiin vähän W.A.S.P.:ia ja kipiteltiin autokyydeille joilla päästiin yöpaikkaan. Olin muuten lievässä koomassa loppuillan, ja seuraava päivä podettiinkin sitten festarikrapulaa (joka tulee vaikka ei ois juonutkaan) .. :D

Huomenna voisin yrittää kuvata viimeaikaiset ostokset. Yritin jo kerran kuvata sitä videota  missä esittelisin ne kaikki lyhyesti, mutta valaistuksellisesti/naamallisesti video oli niin kauheeta kuraa että en ehkä julkaisekkaan sitä versiota.  Kaikki kerralla, pääsee ehkä helpommalla kun kuvaamalla yksitellen miljoonaa asiaa! We'll see. :)
Oon nyt pari viikkoa ollut kesätöissä niin en oo hirveesti jaksanut panostaa blogiin, pahoitteluni tästä. Koitan parantaa tapani! ;)

Ps. Sain jokusen aikaa sitten kirjeen Etelä-Pohjanmaan Opistolta, jossa mut ilmoitettiin olevan valittu opiskelemaan maskeerausta vuodeksi! Jeee!! Ainut vaan että mun pitää parin viikon päästä muuttaa Ilmajoelle, paikkakunnalle jossa en oo koskaan edes käynyt. Saattaa tulla ihan jännää, onneksi on pari kaveria/tuttua siellä päin, joiden kanssa voi ehkä hengaillakin. Terkkuja pupuisille! :3
Nyt vaan pitäs tää merkonomi-tutkinnon viimenen liitetehtävä budjeteista saada tehtyä ja näyttö käydä tekemässä, sit ois ohi! Pitäkäää peukkuja et tajjuun noista budjeteista jotain, ei oo ihan mun vahvin juttu, mut oon saanu kehiteltyä jo jotain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)