Sivut

keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Sexy Blogger award

"Sexy Blogger Award on tarkoitettu kaikille virtuaalimaailman seksikkäille bloggaajille ympäri maailmaa. Tarkoitus on kertoa kolme seksiin/seksuaalisuuteen liittyvää paljastusta ja antaa kolmelle eteenpäin."


Iitille eli Dahlia D.:lle kiitos tästä :)

1. Koen olevani hetero, en ole koskaan ihastunut naiseen. Olen kuitenkin suudellut heitä :D! Sallin kuitenkin homo-, bi- kuin lesbo-seksuaalit, ja mielestäni heillä pitäisi olla samanlaiset oikeudet kuin heteroseksuaaleillakin. Hei ihmisiähän me kaikki vaan ollaan. :) Usea kaverini on bi-seksuaali, eikä se mua häiritse millään lailla. 


2. Ensisuudelmani sain tytöltä noin 17- tai 18-vuotiaana. Seksuaalisesti latautuneesti kuitenkin olen ihan ensimmäistä kertaa suudellut miestä 19-vuotiaana, kohteena oli ensimmäinen (ja entinen sellainen) poikaystäväni. :) Samalle henkilölle menetin neitsyyteni sänkypuuhissa. :D


3. En oiken koskaan tunne itseäni erityisen seksikkääksi, johtuu ehkä mun koulukiusaamis-taustasta. Olin koulukiusattuna kymmenisen vuotta, jolloin mua suurinpiirtein jokaisena koulupäivänä jaksettiin muistuttaa siitä jollain lailla miten ällöttävä ja epähaluttava olen, vain siksi että olen ylipainoinen(Ei muistella pahalla ja silleen....). Nykyään oon kuitenkin jo päässyt aika hyvin koulukiusaamisen aiheuttamasta pahasta olosta eroon, mutta kyllä se vielä välillä päätään nostaa ja jaksaa muistuttaa itsestään. Eka seurustelusuhde sai mut kuitenkin tajuamaan ettei ehkä kaikki maailman miehet inhoakkaan mua ja oon oikeestaan ihan kiva ja seksikäskin, jollain tapaa. :D Koulukiusaaminen on kuitenkin osa mun menneisyyttä ja muovannu mut sellaseks kun mä tänä päivänä oon, ja uskon että sellasien kokemuksien jälkeen ihminen voi vaan vahvistua. :)


Haaste/award menee näille ihanille ja kuumille naikkosille, Grrrnau.

Sally Slander


B



Vampiric

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)