Sivut

keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Dear Santa..

Olen ollut mielestäni aika kilttinä tänä vuonna. Olen auttanut porukoita kodinhoidossa ja olen opiskellutkin aika paljon. :) Mielessäni olisi muutama joululahja toive...

Escadan Absolutely Me-tuoksu. Oon tätä nuuhkinut Kicksissä jo muutaman kerran. :3 Ihana tuoksu ja toi pullo!


Lahjakortti tonne!




OBH Nordican violetti fööni. :3 Muukin hiustenkuivaajajuttu kelpaa, ei tarvii olla just tämä.. mut toi violetti. *____*



Iron fistin korkkarit ois kans kova sana.

Lisäksi kaikenmoiset pehmeet paketit ois kova sana, miten musta tuntuu et keksin tulevalla shoppailureissulla kaikkea kivaa, esimerkiksi selityksellä "NOKUN TÄÄ KIILTÄÄ!"



Viikonloppu meni noissa merkeissä! :) Mites teidän jouluvalmistelut etenee?

3 kommenttia:

  1. Argh noi kengät ma tahtoo<3 Ja ei saa pistää kuvia korvapuusteista mun tekee mieli! Vois leipoo huomenna..

    VastaaPoista
  2. Mä ostin just yhdestä liikkeestä Iron Fistin lompakon, katselin myös jotain uggien tyylisiä kenkiä ja laukkua. Siellä oli myös noita Iron Fistin korkkareita ja baltsuja sekä t-paitojakin.

    VastaaPoista
  3. Leena: Kaikkin IF:n kengät, IHANIAAAAA voisin haluta ne kaikki.8< Ois ainaki kenkä-arsenaalia millä treenata korkkareilla maailmanvalloitusta. Leivo ihmeessä. <3

    I'm Lacking: aijaa! :o Mäkin netistä bongailin IF:n huppareita, tosin toi 70e hinta on vähän suolanen mun budjetille..

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)