Sivut

tiistai 2. marraskuuta 2010

Rhythm of music steals my heart

Hei mussukat :) Mun on teille pitänyt jo pari kertaa tehdä postaus, viikonloppu menikin sitten juhliessa ja sunnuntaina koomatessa, vieteltiin kaverin synttäreitä. :'D Kertokaa joku miten olla jotenkin tosi coolisti jos synttärisankaria pokataan, mut itse seuranaisena pitäs jotenki olla tosi coolina siin vieres? :'D Cosmopolitania siemaillessani petyin kyseiseen drinkkiin, ei se niin hyvää ollutkaan ku mitä sitä on hehkutettu. Hyi. Shotteja kehiin! Hehe.

Kosmetiikkaa mulla on tullut osteltua, mutta koitan tehdä niistä huomenna erillisen postauksen. Tarkotus ois tehdä kans tiivistelmä siitä mitä tuotteita mä tällä hetkellä itseeni läträilen, ja siitä mikä on hitti vai huti! :D Muutama uusi lemppari on noussut kehiin.. :)

Työharjoittelussa on mennyt ihan mukavasti, mitä nyt aina oon ihan koomassa kun sieltä pääsen. :D Ajattelin et jos viel tämän jälkeen repäsis ja lähtis koiran kanssa lenkille tonne raikkaaseen ulkoilmaan! :)

Mutta tosiaan, oon tässä parina-iltana vetänyt kunnon ns. "basso-överit". Eli tanssimusaa soimaan ja eargasms. Normaalisti en pahemmin kuuntele tanssimusaa sillein että ihan etsimällä etsin kyseessä olevan musatyypin edustusta muttajoo.. :D Kerranhan sitä. Tai muutaman kerran...

Christina Aquilera - Not myself tonight
tykkään tästä musavideosta. 8) ihan älyttömän hienoja vaatteita, maskeerauksia ja kampauksia. Kenkiä. koruja. Mua alko hymyilyttää toi "vaivihkainen" Xtinan tuoksujen markkinointi.. :DD





David Guettaa tuli kans popitettua.. :D Ja Ke$ha on siitä jännä että mä aluksi syvästi inhosin sitä mut kyl se nyt tietyis bile-fiiliksis menee..

Mitkä fiilikset teillä on koulun tai töiden jälkeen, riittääkö energia kaikkeen mitä on suunnitellut? :) Entäs mitä puuhailitte Halloweeninä?

Sorry no translation this time. Maybe later :)

1 kommentti:

  1. Christina Aguilera <3
    Ja tuo biisi on ihan loistava. Niin siis olinko minä se jolla on se metalliaiheinen musiikkiblogi kaverin kanssa? En kai? :DDD
    Alkaa tanssittaa-aaa-aaa!

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)