Sivut

torstai 4. marraskuuta 2010

Girly things.

Anni sori oon laiska enkä jaksa tehä tästä naamakirjaan juttua, vaan teen tänne. Kaikkiahan toki kiinnostaa. :D


Tämä kysely on tarkoitettu tytöille - sukupuoliroolitetusti, vanhanaikaisesti ja stereotyyppisesti. Revittele turhamaiset ja klisheiset piirteesi auki itselle ja muille. Lopuksi merkitse kyselyyn kaikki ihQut ja söpöt ja megamageet gimmat!!

1. Kuinka kauan tarvitset aamulla aikaa laittautumiseen?
Noh, jos tilanne on arkisin se että mun pitää vaikka aamu ysiksi keretä töihin niin herään pari tuntia ennen. Miksikö? No siksi että lagaan aamulla PALJON ja vaatteiden etsimisessä (lue: kriiseillessä) menee aikaa. "Ei **** tämä paita sovi noiden housujen kans! Entäs mun kynsilakka sit..." x) Naaman meikkaamisen menee puolisen tuntia allekin, kun teen useimmiten sellasen todella lame-version beigen pinup-tyylisen meikin töihin. Paitsi että ei huulipunaa. :) vaatteet+meikki+aamupala+tukan laitto->off to go systeemiin menee parisen tuntia. :D Ihmettelen ihmisiä jotka on niin ninjoja ja luonnonkauniita jotka on valmiita alle vartissa. Minä olen nainen, perkele. Mulla menee aikaa, get over it.

 2. Tyttömäisin tapasi?
Hihkun välillä innoissani uusimpien kosmetiikka-katalogien parissa, vaatteet on <3  ja ja. Hajusteiden fiilistely..? :D Näitä on aika monta juttuu mistä huomaa et olen nainen.

3. Lempihajuvesi?
Christina Aguileran perus. :)


4. Monetko kengät omistat?
hävettää myöntää mut käytössä on varmaan KOLMET.... varastot on varmaan täynnä mun entisiä tylsiä kenkiä. Ainiin! Onhan mulla neljännetkin mut arvatkaa meneekö ne saappaat pohkeesta kiinni! (Jos joku kiinnostu ostamaan Demonia Concord-saappaat koossa 42,5 niin kommentoi vaikka tähän postaukseen tai jotain.)

5. Käytkö kirpputoreilla?
Jos sattuu semmonen mielenkiintoinen kirppari vastaan. :) Täällä jumalan selän takana harvemmin on muuta ku 80-tyylisiä mummovaatteita. :E

6. Ajatko isin ostamalla autolla?
Isin autolla välillä ajelen mut ei, iskä ei ole ostanut mulle autoa. Ihan hyvä vaan tällä hetkellä :)

7. Nauhoitatko Salatut Elämät?
En useimmiten.

8. Kuinka usein ostat uusia vaatteita?
Vaihtelee.

9. Hesari, Seiska vai Cosmopolitan?
Cosmo tietty.

10. Onko seinälläsi yhtään miespuolisen henkilön kuvaa?
 Hmmm. Oiskohan Mansonin joku kuva jossain.

11. Millainen on vaatekaappisi?
aika iso, valkonen jos on peiliovet. Nyt se on aika räjähtäny, pitäs siivota. Ja hankkii uutta sisältöö.

12. Entä karkkihyllysi?
I has not.

13. Panostatko sisustukseen?
mielelläni :)


14. Oletko porukassa yksi pojista vai kikattava huomionhakuinen tyttö?
En kumpikaan? O_O


15. Alusvaatemakusi?
mustaa, pitsiä, romanttista. 8))

16. Onko mätsäys tärkeää?
Kyllä.

17. Lukeeko Facebook -tiedoissasi harrastuksena shoppailu?
En muista, saattaa ollakin.. :D

18. Entä lempiohjelmana Sinkkuelämää?

joo!

19. Millainen on ystäväpiirisi?
A-luokan laatulihoja. ^__^<3

20. Vietättekö tyttöjen iltoja?
ei 8(

21. Mikä biisi soi tällä hetkellä?
Kesha - Dancing with the tears in my eyes

22. Otatko aurinkoa, käytkö solariumissa, tyydytkö itseruskettaviin vai menetkö valkoisena kesät talvet?
joskus kesällä saatan huvikseen loikoilla ulkona, mutta useimmiten oon aika kalpea. Ihoni kärähtää aika helposti.

23. Penkkiurheilu on asia mitä et yksinkertaisesti pysty käsittämään?
Toisinaan kyllä.....

24. Unelmasi olisi työskennellä vaate- tai kenkäkaupassa, sisustussuunnittelijana, muotisuunnittelijana, lentoemäntänä?
No oikeastaan joo.. 8) Jos se ois sellanen omantyylinen mukava mesta.


25. Hiustuote mitä ilman et pystyisi elämään?
shampoo..

26. Käytätkö samoja vaatteita arkena ja viihteelle lähtiessä?
Useimmiten mulla on juhlavaatteet ja arkivaatteet erikseen. Mut jos rehellisiä ollaan niin ketut mä tonne paikalliseen missään korsetissa ja koroissa ole menossa! :--D

27. Tykkäätkö timanttikorvaisista näteistä pojista, epäsiisteistä rokkareista vai maailmaa parantavista hipeistä.
näteistä rokkarit <3 Can i haz?

28. Kuinka paljon omistat vaatteita?
kröhöm. :D paljon

29. Käytkö manikyyrissä/pedikyyrissä?
En! Haluaisin. Just tekstailin eräs päivä hyvän ystäväni kans et sit joskus kun ollaan mm. miljonäärejä käydään näis yhdes. 8)

30. Käytätkö koruja?
kyllä. <3

31. Onko suklaa apu ongelmaan kuin ongelmaan?
Ei.

 32. Jutteletko parhaalle ystävällesi päivittäin
naamakkain? En.

33. Teetkö heräteostoksia?
Joskus. :X

34. Oletko koskaan ollut seksikutsuilla?
En.

Kun sinut on merkitty, vastaa kysymyksiin ja lopuksi merkitse 10 ystävääsi. Sinun täytyy merkitä henkilö, joka merkitsi sinut. Jos minä merkitsin sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän.

*Merkitsee kaikki naikkoset jotka lukee tätä mun blogia. >: D*

2 kommenttia:

  1. Minä puolestani oon aina ihmetelly ihmisiä jotka jaksaa panostaa ulkonäköönsä _aamuisin_ sen tunnin-pari o___O Ihan käsittämätöntä, minä ainakin ennemmin nukun sen tunnin ja tuuppasen meikkivoiteet naamaan ja ripsarit silmiin ja ovesta ulos :D

    VastaaPoista
  2. :D haha! En mie ihan tuntia panosta, joku ...40 min ehkä. Oon aika laiska arkisin noitten asujen suhteen.. puol h menee meikkaamiseen ja vaatteisiin 5-10 min, riippuen siitä löydänkö sen mitä etsin :)

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)