Sivut

tiistai 16. marraskuuta 2010

Do you want truth or something beautiful?

 Sorry, Only in finnish again. I'm very tired at the moment.

1. Ten things you want to say to ten different people right now.
1. Millonkahan sä tajuat että osaat olla todella ärsyttävä? En oikeen tiiä että teetkö sitä ihan tahallesi vai siksi koska se on.. sinä. Osaat olla hirmu kiva, mut en edelleenkään tiedä pitäisikö susta tykätä vai ei.
2. Sä et uskokaan kuinka paljon mua edelleen vaivaa lunastamattomat lupaukset ja se miten sä kohtelit mua. Toivon kuitenkin että saat elämäsi parempaan järjestykseen, saat ammatin mistä pidät ja muutenkin mukavan tulevaisuuden. Toivottavasti ymmärrät olla pahoillasi. Ainiin. Älä luule ettemme naiset kuulisi asioita..
3. Olet muuttunut hirmu vaisuksi? Jotenkin erilaiseksi kuin mitä sä joskus olit. Ehkä ihmiset vaan muuttuu, mut oothan sä sama ihana hellä tuitui-ystävä mihin mä tutustuin?
4.Awwss. Oot iiiihana ihminen, harmittaa melkeimpä päivittäin kun asut niin kaukana! Sun kanssa olis ihana tehdä kaikkea kivaa! Se meidän Helsingin reissu sillon 2008 oli aika.. ninjaamista. Sovitaanko etten seuraavalla kerralla ala vollaamaan julkisesti ? :--D
5. Ikäiseksesi olet todella fiksu nuoren naisen alku, sun kanssa on mukava juoruta. Olet tärkeä :) Ehkä irl tavataan vielä enemmän sitten, eikös niin?
6.Koita vähän rohkaistua ja uskaltadu heittäytymään seikkailuun? Ihmisiähän me kaikki vaan ollaan, ei se tyyppi sua syö. Vaikka mokaisitkin, eikä hommat menis ihan niinku oot suunnitellut!
7. Toivottavasti opit nöyräksi joskus. Olet antanut itsestäsi TODELLA leuhkan ja ylpeän kuvan. Ja ei, tilannettasi ei käy yhtään kateeksi. En vihaa sinua mutta.. En ole yhtään sinua huonompi. Toivottavasti ymmärrät sen.
8.Inhoväristyksiä. Sinusta. 
9. Hyyvin jännän kuvan oot antanu itestäs, tai sitten mie uskon kuulopuheita vähän liiankin helposti.
10. Tahtoisin että tultaisiin hyvin toimeen ja antaisit minunkin olla minä. :) Ehkä joskus? En oikeen tiiä vieläkään miks osaat olla välillä vaikee. :D
 
 

2. Nine things about yourself.
1. Olen herkkä. Vähänki jos on jotain herkkis-kamaa luvassa niin mun kyynelkanavat on auki. Riittää jo että luen Adora BatBratin blogista että hänen kissansa on joudettu laittamaan uneen, nii mie jo itken. :')
2. Pyrin olemaan mahdollisimman hyvä ihminen. Tähän kuuluu kaikki luotettavuudesta, rehellisyydestä ja hyväntahtoisuudesta yleiseen positiivisuuteen. Välillä kuitenkin soimaan päässäni itseäni siitä, miten ajattelen muista ihmisistä, vaikken itsekään ole mikään Neiti Täydellisyys. 
3. Koen olevani jotenkin paljon tyylittömämpi kuin muut kanssabloggarit esimerkiksi. Mun vaatekaappi on tylsä. Tähän vaikuttanee mm. mun ongelmallinen koko vaikken mielestäni kuitenkaan ihan hillittömän iso-kokoinen ihminen ole... Kaikki pitäs tehä ite prkl.
4. Minua on koulukiusattu noin kymmenisen vuotta. Välillä oli tosin hyviä aikoja, ja välillä sama rumba alkoi uudestaan. Olin kai liian erilainen muihin verrattuna. Nyt en tosin muuta haluaisikaan olla kun oma erilainen itseni. ^^ Koulukiusaaminen sai ehkä muhun sen sisukkuuden et, tästäkin taas selvitään, vaikka läpi sen kuuluisan harmaan kiven. Eräs äidin tuttavakin sanoi mulle joskus pari vuotta sitten kun en ollut päässyt kouluun minne halusin "Jos ne koulussa olevat päättäjät kuulis miten sä äsken puhelimeen kiroilit, niin kyl ne tolla sisukkuudella ja temperamentilla sut sisään ottais!" :D Selitin ehkä vähän hassusti, mut ehkä te tajusitte. Ainakin toivottavasti.
5. Muutun aika äkäiseksi jos mulla on nälkä. Tai kamala jano.
6. Oon saanut lukiossa atk:sta 10 arvosanaksi, mutta silti oon ihan pulassa jos kone vaikka kaatuu. Miksei tunneilla opetettu mitään siitä jos koko toosa hajoaa käsiin? :D
7. Mulla on ollut pienestä asti taittovirhe silmissä. Siksi en katso koskaan suoraan kameraan. Muuten mulla on mielestäni ihan kivat silmät. Välillä kyllä harmittaa kun en voi piilareita pitää yhtään :(
8. Yleensä ostosreissut menee niin, että lähden etsimään jotain mutta tuun pois jonkun aivan toisen kaman kanssa. Ei näin... :--D
9. Mun tukka muuttuu vallattomaksi jos mulla on juurikasvua yli puoli senttiä.. Meinasin tulla hulluksi tänään, kun oli ihan pultsari-fiilis tän letin takia. Ei, hiuslakka ei auta mitään, mun tukalla on oma tahto... 

3. Eight ways to win your heart.
1.Ole mukava
2. .. ja aito. Mielellään myös rehellisyys ja luotettavuus lasketaan hyviksi ominaisuuksi.
3. Juttele mulle söpöjä. :3 Kehuminen ja kaikki muu kiva, kurrur.
4. Jos ihan poikaystäväksi mielit (:D haha) niin halia ja pusutella saa. 
5. Ystävänä taas riittää että siulla on yhtä hyvä tahi huono (miten sen nyt ottaa) huumorintaju. Älä ole kalsea, en osaa olla sellasten seurassa..)
6. Anna mullekin suun vuoro, vaikka oisit itse kauhea pälättäjä. En ole kauheesti pälättäjä-tyyppiä.
7. Ole oma itsesi!
8.Tykkää musta tälläisenä kun olen :)

4. Seven things that cross your mind a lot.
1. Miks nallekarkit ei ikinä mee tasan elämässä?
2. Miks työpäivien viimeinen tunti tuntuu aina pisimmältä?
3.Miksiii mun pitää asua täällä jumalan selän takana?
4.Millainen minä oikeasti olen?
5. Millä perusteella onnellisuus jakaantuu?
6. Ikävä kaikkia!
7.Haluan haasteita ja uusia seikkailuja!
 
5. Six things that you're afraid of.
1. Hämähäkit ja muut pienet inhottavat ötökät, etenki jos ne tekee sellasen yllätyshyökkäyksen ;_;
2.säkkipimeä. Hämärä menee vielä..
3. Läheisen menettäminen
4. Korkeat paikat
5. Yksin jääminen lopullisesti
6. hukkuminen.



6. Five people who mean a lot.
1. perhe
2.Jenni
3. Anni
4.Salla(t)
5. Tanja
 

7. Four turn offs.
1. pettäminen. Luottamuksen ynnä muissa mudoissaan
2. huono hygienia
3. ylenmääräinen alkoholin juominen ja tupakointi
4. Vittumaisuus sen kaikissa "ihanissa" muodoissaan.

8. Three turn ons.
1. mukava luonne
2. ulkonäkö 8)
3.lävärit ja tatskat, mikäli sopivat kantajalleen.

9. Two smileys that describe your life right now.
1. :F
2.:3

10. One confession.
1.Oon aika kaksimielinen ihminen.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)