Sivut

tiistai 12. lokakuuta 2010

work work work

Huh. Meikä on ollut ihan naatti tässä eilisen ja tämän illan! Pitkästä aikaa nukuin päikkäritkin, puoltoista tuntia. En ees muista millon viimeksi nukuin päikkärit! Aloitin tosiaan eilen mun työharjottelujakson, neljä kuukautta hyvällä säkällä jos sais tuolla tehtyä niin olis enemmän ku jees!: ) Katotaan eka työpaikkaohjaajan kans miten lähtee sujumaan, mut olis ihan jees tehdä tuolla mun näytöt/tutkinnon osat asiakaspalvelusta. En oo viel kauheen ihmeellisiä juttuja tehnyt, hinnottelua vaan ja lähetyksiä purkanut ja laittanut tavaroita paikalleen : D! Kassaakin pitäs opetella jossain vaiheessa, vähän jänskättää..
Mut jos se tästä lähtis! ^^ Ihan mukavaa vaan kun on päivisin tekemistä. Ainiin tää kyseinen paikka mis oon töissä on paljon rennompi kun edellinen paikka mis olin. Plussaa siis. :D

Tänään pyöräilin (tai ainakin yritin...) töihin jälleen, oli semisti mielenkiintoista kun asfalttitiet oli mustaa jäätä täynnä. :S Pelkäsin et millon kaadun ja taitan jalkani. Ei ois eka kerta.. Sit ois kiva linkuttaa siel jalkapuolena... not.

Ihmeellisempiä kuvia mulla ei oo tänne tälläkertaa. :( Löysin kyl hyllyjä laittaessani pari muhevan oloista mahdollista ostosta mun työharjoittelupaikasta, ainakin pipon ja lapaset tarviisin. Ja tilaihmelaukun. Laukkuja ei ole koskaan liikaa, ettäs tiedätte! Hattu jota katsoin oli semmoinen tummanharmaa violetti neulejuttu, polkadot-kuvioinen ja siinä oli rusetti. Ymmärrätte ehkä kahdesta sanasta miksi rakastuin.. :D Niistä juttua myöhemmin jos matkaani lähtevät.

Mun muuten pitäis ostaa mun hyvälle ystävälle 20-vuotis synttärilahja, mut en tiä yhtään mistä se tykkäis! Oon miettiny et joku lahjakortti ois ehkä kiva, ni voi sit itse valita mitä haluaa :)! Itse ainakin tykkään paljon  lahjakorteista. Haluisin muuten jouluksi Kicksiin lahjakortin... *enkeli*

Ainiin, vielä viimeiseksi! Muistakaahan kirjotella kysymyksiä mulle tuohon edelliseen postaukseen! Ensi sunnuntaihin asti aikaa. Leena ja Abortion muistivatkin mua nasevilla kysymyksillä, lisää saa laittaa! :)

Pusujaaa.<3

Short translation: I've been so tired this week! My practising in work has begun. I've found few cool things but later maybe more about them. And yeah, comment to previous post, I wanna have interesting questions  about everything. Yeah. I walk like a zombie.

1 kommentti:

  1. Ääk, en mä osaa raportoida tosta luomiväristä :D Oon tähän mennessä kokeillut vaan turkoosia ja viininpunaista, enkä muutenkaan hirveesti testaile ja ostele meikkejä. Mun mielestä väri on kuitenkin aika vahva (oisin kyllä voinut laittaa paksummaltikin sitä), helmiäistä vois olla ehkä vieläkin enemmän, mutta sitä on kuitenkin ihan reilusti verrattuna normiluomiväriin. Ja saa multa kyllä paaaaljon kiitosta siitä, että pysyy koko päivän hyvänä, eikä paakkuunnu sellaisiksi raidoiksi kuin jotkut luomivärit tekee. Esim. mä laitoin sitä viininpunaista iltapäivällä kahden aikoihin, enkä korjaillut sitä loppuiltana ollenkaan, eikä tarvinnutkaan kun oli baariin lähtiessämme tosi hyvin kuosissa.

    Tosta turkoosista väristä koitin ottaa pari kuvaa, toivottavasti tuo jelppaa vähän: http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/2/21327/1286985729_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg (älä välitä noista kamalista harottavista kulmakarvoista :D) Kokopärstäkuvaa luomivärin kera on Feisbuukissa.

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)