Sivut

torstai 7. lokakuuta 2010

I wish I could shut up my playboy mouth

Meikä sai viime viikonloppuna idean järjestellä huoneeni uudestaan. Vanhemmissa postauksissa huoneessani näkyy keltaiseksi lakattua koivua oleva työpöytä, jonka halusin ehdottomasti vaihtaa täällä työhuoneessa (jossa tälläkin hetkellä naputtelen tätä) olleeseen isompaan pöytään. Miksikö? No siksi kun mulla on tota "tyttörojua" äitini sanoin.. Eli suomeksi, meikkejä, parfyymejä, cd:tä, lehtiä,piirustuksia, koruja, vempeleitä.. :D Se pieni työpöytä oli rojua täynnä, joten jouduin senkin sitten siivoamaan kokonaan. Noh, nyt on sitten turhat rojut poissa silmistä!
Homma ei ollutkaan sitten iiihan niin helppo mitä mie kuvittelin. Ensinnäkin, kaikki tavarat mun huoneesta piti siivota pois tieltä että pystyi siivoamaan ja pyyhkimään pölyjä. Järkytyin miten mun pehmolelu-reppanat oli ihan harmaan pölyn peitossa, kun ne oli laumana kirjahyllyn päällä värjötelleet. Nyyhkis. Mutta joo, eteenpäin.. Sitten isän ensin purkaessa tuon isomman pöydän noin kahteenkymmeneen eri palaan (ei sitten yhtään vaikeammaksi ole tehty...) mun piti iskän apuna olla ja samaan aikaan siivota edellä mainittua paskarojua mun huoneesta. Sitten piti luututa lattiat... Meikä oli jo (melkein) kuollut tässä vaiheessa :D
Sitten se pöytä piti kasata. Se onneksi kävi mun iskän hoksottimilla aika nopeasti, mut failattiin yhdessä vaiheessa kun pari samanmuotoista meni ristikkäin loppuvaiheessa kasaamista ja jouduttiin ne sit vaihtamaan ristikkäin. Jälkeenpäin mulla oli kädet täynnä liimaa, ajateltiin muuttoa varten liimata jo pari osaa kiinteäksi kokonaisuudeksi ettei sit seuraavalla mahdollisella muuttamis kerralla tarvii olla hälisemässä. x)

Huh.. Sitten vielä ne rojujen takasin laittaminen. Se onneksi olin helpompaa mut en ollut tajunnut miten hyvä mie oon sirottelemaan eri juttuja eri paikkoihin. Esimerkiksi piirustuksia löytyi varmaan kuudesta eri paikasta. Nyt onneksi kaikki on hyvässä järjestyksessä :)

Eli ensin mun sänky näytti tältä, hallitulta kaaokselta.. Eiks olekkin ihkut tapetit?




Sitten se alko näyttääkkin joltain...

Ja lopputulos näyttää tältä. Osan nappasin eilen iltavalossa ja osan nyt päivällä :) Kameran akku päätti loppua kesken kaiken kivan. Nyyhkistä.



I believe in fairies



Semmonen on mun luukku :>! Ajatuksia?

Ps. keksittekö mitään täytettä tohon paikkaan mihin oikeeesti kuuluis tietsikan näyttö, en keksiny siihen oikeen viel mtn :o?

Loppukuviksi vielä parit mun piirustukset. On tullut piireltyä niin Emilie Autumnia kuin Amy Leetäkin.. :D




Hii! Semmosta tällä kertaa. ^^

translation: Last weekend me and my dad decided to switch the work tables in workroom and my room. I had to clean up all day and put stuff in it's place. Sorry my english suckkkkkss today but yeah. There's pictures about my room and  some drawings I have done. Hope you like them! Tell your thoughts! :)

8 kommenttia:

  1. Uusi järjestys näyttää tosi hyvältä! <3 Heh* Ja elä sure, meillä on myös ihan järkyt tapetit :D Jaetaan sama kohtalo <3

    VastaaPoista
  2. :D <3 Millaset tapetit teillä on?

    VastaaPoista
  3. Oi ihana tuo värillinen Tarja! (:D)

    VastaaPoista
  4. Ihania piirustuksia<3 Ja sun huonees koki kunnon muodonmuutoksen xD Munki pitäs tänään siivota makkari, joten viikonlopun aikana meidänkin makuuhuoneesta kuvaa, luultavasti.

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)