Sivut

perjantai 22. lokakuuta 2010

I wanna be a millionaire

Howdy mates.
Arvaatte varmaan otsikosta millä asialla oon taas. Niih... Noh, alotan nyt vaikka siitä et on tavallaan tosi ärsyttävää (mutta kivaa) olla vaatteita myyvässä liikeessä töissä, kun näkee kaiki ihanat uutuudet ensimmäisenä : D! Mietin just tänään uutuuksia purkaessani et joo voisin ostaa vaik nää kaikki. Onnekseni mun koko menee varastoon et osa asiakkaista ei ehkä oo niin fiksuja et ne tajuis kysyy isompia kokoja. Jos mie saisin mun äidin houkuteltua sinne katsomaan kans..
Viikkasin vaatteita muuten tänään pari kolme tuntia. Eilen en jotenki  kai ollut väsyksissäni tajunnu et niiden pinojen pitää olla _SIISTEJÄ_ niin olin sitten jotenkin mystisesti viikannut kaikki ihan päin peppuja. Noooh.. : D Osaampahan senkin nyt sitten kunnolla.
Teen tässä kuukauden sisään K-kaupan mestarimyyjän tentin pukeutuisesta. Siel kirjas on kaikkee tosi hyviä vinkkejä, ajattelin tännekin tehdä joskus pieniä koosteita! :) Kirjassa on kaikkee eri materiaaleista, vaatteiden hoidosta ja eri vartalomuodoille tarkoitettuja puketumisvinkkejä. Mua alkoi naurattaa kun hokasin että oon itse pukeutunut osittain niin sanotusti "ihan väärin". :D Mutta noh, eihän niitä ohjeita tarvii orjallisesti totella, vaatteet on kuitenki osa itseilmaisua!

Miks netissä on kaikkee ylikivaa iha liikaa? :( ja halv... okei JOISSAIN paikoissa on halvempaa kun kaupasta ostaminen, mut joidenki hintapolitiikka ihmetyttää..

...Ainiin. Failasin eilen. Luulin ettei webbikses kuulu äänet.Tai okei, oli mulla videosoitto menossa mesessä. Mut mut siis. En tiennny et siinä kuuluu äänetkin.. :--D Meikä hoilotti Lady Gagan paparazzia kurkku suorana ja sit kaveri sano "mä kuulen sut"! Jäädyin aika pahasti... Mä oon selkeesti tekniikan ihmelapsi :-)

ja viel päivän naama!

Miten teillä on viikko mennyt? Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

4 kommenttia:

  1. Minulle on käynyt sama juttu kun en tiennyt että videosoitossa kuuluu äänet :D

    VastaaPoista
  2. Mä oon ollut aikoinaan lyhyitä aikoja vaatekaupoissa töissä, ja toi viikkaaminen on kivaa hetken. Pikkuhiljaa alkaa vituttaa kun ihmiset penkoo kaikkia vaatteita ja jättää aina samat alevaatteet ihan ruttuun. Viikkaa siinä sitten niitä samoja saatanan paitoja koko päivä :D Ton työkokemuksen jälkeen AINA vaatekaupoissa asioidessani viikkaan vaatteet nätisti paikalleen pinoon (opin sillon töissä tekemään sen nopeesti ja yksinkertaisesti, joten ei jää nysväämiseksi) :)

    VastaaPoista
  3. :D sano muuta! Sitten ku on jtn hyvin samannäkösiä vaatteita paljon hyllysssä (esim toppahousut) niin voi fkjrjijgrtn niiden oikeiden paikkojen etsiminen. :D

    VastaaPoista
  4. Olen myös ollut joskus vaatekaupassa töissä. Mä en vieläkään tajua miten muut erottivat toisistaan ne n. 40 erilaiset farkut toisistaan. Mä olin sitten se suorien housujen expertti, kun niistä olin paljon paremmin perillä ja muiden mielestä kaikki mustat suorat housut oli samanlaisia. :D

    Olen myös tutkaillut noita miten pukeudut vartalon mukaan- ohjeita ja todennut pukeutuvani väärin. Sinnikkäästi olen kyllä sitä mieltä, että mun tapa pukeutua on mulle imartelevampi kuin ne pukeutumisoppaiden mukaiset. Ehkä mä olen vain niin omituisen muotoinen, ettei ne vinkit siksi päde. Tai sitten se todennäköisempi, että luulen vain näyttäväni hyvälle ja karu totuus on ihan muuta. :D Olen kyllä ajatellut, että parhaimmalle sitä silloin näyttää kun itse tykkää vaatteistaan. :)

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)