Sivut

keskiviikko 20. lokakuuta 2010

25 random facts and the asker-winner...

Tagitettiin naamakirjan puolella tähän, joten laitan nyt tänne sitten.

1. En osaa luistella, enkä uida. Haluaisin, mutta en vaan osaa. Ainakaan kunnolla.
2. Polveni on mystiset.. Ne menee helpommin sijoiltaan kuin normaaleilla ihmisillä. Äidilläni ja mummillani oli käsittääkseni sama juttu.
3. Olen tällä hetkellä työharjoittelussa, valmistun ensi keväänä merkonomiksi.
4. Olen harrastanut ratsastusta ja hevosia noin ylipäänsä, olen suorittanut alkeis ja jatkokurssin sekä hevosen perushoitokurssin :)
5. Nykyään tosin kyseinen harrastus on vähän jäänyt kun täällä paikkakunnalla missä asun, ei ole sellaista ns. "kunnollista" tallia..
6. Pidän kokkaamisesta.
7. Laulaminen on ihanaa. Ääntäni on kehuttu, Sanottu kuulostavan Amy Leen ja Tarja Turusen risteytykseltä.. tiedä sitten :D
8. Edellisestä tuli mieleen, olen pihdannut sitä videopostausta koska pelkään nettikiusaamista ja turhaa asiatonta kommentointia. Nimim. Been there, Done that
9. Minua on koulukiusattu koko ala-aste ja ylä-aste. Kokemusta vahvempana, vaikka onhan se itsetuntoon ison loven jättänytkin. Koen kyllä itseni vahvemmaksi ihmiseksi.
10. Olen ollut keskivaikeasti masentunut.
11. Tällä hetkellä minua harmittaa että en ole päässyt keikoille pitkiin aikoihin. Erehdyin tänään katsomaan jotain random-videoita Youtuben ihmeellisestä maailmasta mm. jonottamisesta.. :D Kaipaan. <3
 12. Parhaita ystäviäni asuu mm. pääkaupunkiseudulla, Jyväskylässä ja Oulussa.
 13. Vasten yleistä (?) luuloa EN asu kaupungissa. Tähän mennessä en ole koskaan asunutkaan. Maalaistollo ma oon.
14. Oon empaattinen ja herkkä. Ei tarvii ku jonku surullisen jutun tapahtua telkkarissa niin mä jo itken. :'D
15. Backstreettiin tuli niin herkkuja juttuja just et voisin ostaa sen tyhjäks...
16. Ollappa miljonääri.. :D
17. En ymmärrä ihmisiä jotka pitävät Loui Vuittonin laukuista, musta se kuvio on ihan saakelin ruma ja ne laukut on vaan tosi tylsiä.
18. Samaan tylsäää...-sarjaan kuuluu ruskea ja konjakin värinen nahka. Oikeesti. Tosin, joillekkin se sopii, omaa silmää vaan ei miellytä. :)
19. Salaa oon aika meikkinatsi mutta useimmiten en jaksa olla pikkutarkka. :D
20. Oon varmaan viimesen puoltoista viikkoo menny semi-tylsällä beige luomiväri+mustaharmaalla varjostukset ja pieni cat eye-efekti silmissä. Neutraalia töihin, en viiti työharjottelupaikassa meikkihomostella..
21. Haluisin jo kovasti muuttaa pois kotoa, mutta ei oo oikeen mtn järkeä kun tää koulu käydään tässä kotipaikkakunnalla tai kerran viikos kävästään naapurikunnassa iltatunneilla. Nyy.
22. Oon muuten suunitellut edellä mainittuun suuntaviivat sisustukseen.. >: D
23. Koirani menee ihan sekaisin jos mulla olis HK:n sinistä kädessä. Se tekis sen vuoksi melkein mitä vain. :'D
24. Eiks nää vois loppua jo? Lempikarkkini on suklaa. Suuri heikkous.
25. Haluaisin tehdä meikkitutorialin joskus, heitelkää ehdotuksia! Millasta haluaisitte nähä? Resursini on vähän rajalliset mutta jotain kivaa voin keksiä :)

Kyselijöiden joukosta valitsin abortion! Laitatko mulle vaikka mailia tummakuiskaus@hotmail.com, niin saan sulle lähetettyä palkinnon piakkoin!

4 kommenttia:

  1. Kyyläsin tuosta että mitä blogeja luet ja jäin kiinni tuohon Pelottaako-blogiin aiiiiiiiiii että pelottaako, häh, pelottaako?? Sinun vika jos kuolen kauhuuni yöllä!! :'DD

    VastaaPoista
  2. :'''D aww! Toivottavasti monsterit ja kummitukset sun muut otukset ei sun unia valtaa kokonaan!

    VastaaPoista
  3. Oi kiitos! ♥ ;w; Pitäisi ehkä enemmän olla tyttömäisempi :'3

    VastaaPoista
  4. Ihan turhaan pelkäät nettikiusaamista. Ihmiset on kateellisia jos pistä äilkeitä viestejä ym.. Mun tohon ekaan videoon kirjotettiin, että mä olen leuhka pelle. Noh, otin nokkiini ekaks, mut sit aloin nauraa ja nyt pidän ajatuksesta, että joku on niin kateellinen, että vaikka vihaa mua, seuraa silti blogiani ;)

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)