Sivut

perjantai 23. huhtikuuta 2010

Tukkakriisi..

Sain juuri soitettua mun lempikampaajalleni tukan muutoksesta. Haaveissa olisi semmoinen kiva...punainen. :3
Mulla oli punaiset (tai oikeastaan punaruskeat) joskus 2005 rippijuhlieni aikaan ja tykkäsin siitä tukasta PALJON. Se oli sellainen kirkkaanpunaisen ja mahongin sekoitus.
Mua pelottaa ihan kamalasti että se välimuoto on jotain kamalan näköistä 8(.. Mun otsis meinaan vaalennuksen jälkeen taannoin oli tosi ihkupihku kinuskinpaskanruskeeblondi!
Ainut ongelmahan se tässä on että mun tukasta paistaa ihanasti tuo vaalea maantienruskea ja se latistaa mun tukan aivan totaalisesti. Ja se on täysin hallitsematon jos tuulee edes vähän.

Ehkä mä kestän tän kuin nainen.

Ja kaiken hyvän lisäks mun tekis mieli hirveesti shopata vaan kaikkee. Jooeimunbudjetilla.

Ajattelin vain tulla purkamaan tätä(kin?) asiaa tänne :') Hups.

3 kommenttia:

  1. Hei mihin se sun edellinen blogiaiheinen postaus katosi? Kun en ehtinyt nähdä siitä kuin otsikon Bloggerin seuraan-osiossa. :D

    VastaaPoista
  2. Frida, se hävisi kun en kehdannutkaan julkaista sitä. :'DDD

    VastaaPoista
  3. Ah, voi ei. Itsesensuuri iski siis. :D

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)