Sivut

keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

tukkakriisi

Olen jo ihan jonkun tovin pohtinut tätä nykyistä hiusväriäni.. Olen elänyt mustien hiuksien kanssa jo viitisen vuotta, alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään. Välillä on mukana ollut ties minkäväristä (okei, pinkkiä ja violettia shokkiväriä) väriä, kestoväreissä violettia, edellä mainittua mustaa ja kuparin/mahongruskeaa+punaista. Jälkimmäinen oli aika nams. Harmikseni kuva tästä on tuolla toisella pöytäkoneella joka jumittaa niin paljon että multa palaa käämi, joten ette saa nauttia "mie14v"-kuvasadosta. Näytin muuten aika kamalalta tuolloin pandakajaleideni kera :).

Mutta. Kysymykseni kuuluukin, miten teidän mielestä mulle sopisi tälläinen väri?
Itse taisin rakastua just. Tommonen helppo otsis olisi kiva kans!
Kuva googlesta :)!
Olen muuten huomannut että verrattuna mustaan joku tuollainen... elävämpi tuo väriä siihen ihollekkin. Hehkua, tiedättehän :o
Pitäisi varmaan mennä kampaajalle juttelemaan. :3

vielä pakollinen naamakuva (+mun tukka!)... "Ihana" toi keltainen sävy tuossa pöytälampun valossa :D!

2 kommenttia:

  1. Sulle varmaan hyvinkin sopis tollanen väri. :) musta on kyllä sulla tosi kaunis mutta vaihtelu virkistää. :D Kunhan et tapa hiuksiasi vaalennusprosessissa... ja minä ainakin haluan nähdä Anne 14 v. pandakajaaleissa -kuvia! :D <3

    VastaaPoista
  2. Oon miettinyt tosi useasti kanssa sitä miten tylsäkin musta voi olla. Itselläni on sama tilanne, että tukka on ollut musta ties kuinka pitkään ja siihen on yrittänyt saada eloa jollain raidoilla tai muulla. Mutta tuo esimerkkikuvan väritys on kyllä ihana!

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)