Sivut

tiistai 8. syyskuuta 2009

Tsadaam!

Jos mä nyt vihdoin jaksaisin kirjoittaa tänne ;).. Jääny vähän pariks päiväksi, jotenkin kauheen väsynykuollu olo. Iltaisin tuppaa olemaan nää mun menot nykyisin! Saanen valoittaa tilannetta;
1. Kaveri pääsee työharjoittelumestastaan klo 14 iltapäivällä, ja kun meillä ei (tunnetusti?) ole elämää niin mennään kurvailee tuonne kylille.
2. ..Ja sitten kaksi iltaa viikosta menee 4h iltatunneilla, joissa on muun muassa asiakaspalvelua ja tekstinkäsittelyä! Musta kai valmistuu kesäksi 2011 merkonomi, Jee!

Muttajoo, Niin kuin lupasin, sitä kuvasatoa. Tämä erittäin fiksu kuva on joltain meidän kruisailureissulta. Tuo sekopää oon minä, tuo toinen on se mun paljon puhuttu kaveri, Tanja :)!
Eikö ollakki tosi kauniita?
Mutta ni'in. Tähän päivään!
Kävin enkun YO-kuuntelun tekemässä tänään. Se oli semmoinen semi-enkun kuuntelu, ei hirveen vaikea tai kauheen helppokaan. En sano että menikö se hyvin vai hyvin huonosti, koska you never know mitä ne siellä YTL:ssä keksii! Mun kanssa kuuntelemassa oli yksi Niina, taidettiin olla joskus samaan aikaan isosina riparilla, mikäli mun muisti ei ihan kamalan pahasti petä!
Kirjoitin tosiaan viime keväänä ylioppilaaksi, mutta mua sit jäi harmittamaan arvosanat enkusta ja äikästä, nii käyn kokeilemassa nousisko ne! Olen ollu kyl aavistuksen laiska lukemaan, mut voisin koittaa prepata... *enkeli*!Olen puudeli. huomatkaa kivat uudet räpsyttimet. <3

Mitäs muuta mä kertoisin.. Ainiin! Mun on alkanut tehdä hirväesti mieli rastoja omaan päähän! Ajattelin tilata kuidut www.dreadviolet.de :stä, siellä on iiiihania värejä! Mustaa ja violettia ajattelin päähän laittaa. Ongelmana on vaan se, että mulla ei ole ketään päähän solmijaa, ja en itse osaa kun en ole koskaan kokeillut. Rastathan kyllä voisin kokeilla itse tehdä.
Mutta saa nähdä nyt. :D Yhteen aikaan oli kauhea himo saada punaiset hiukset, mutta ehkä se ei olis niin mun väri.. We'll see, ainakin otsista saatan leikautella tässä lähipäivinä! Tällä hetkellä se on tuommoinen puuhka tossa päälaella kiinni pinnillä.

Eikaimulla muuta.. ^^

Lots of kisses.<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)