Sivut

torstai 17. syyskuuta 2009

Oh my god

Tekisi ihan mieli avautua tänne, mutta jätän sen myöhemmäksi. Se asia minkä olen vanhemmiltani olen oppinut, ettei kannata suinpäin syöksyä mihinkään tai tehdä mitään harkitsematonta. Joten en nytkään.

JOTEN! Kerron teille jostain aivan muusta ja kerron jotain mukavaa (tai sekin nyt on suhteellinen käsite).. Olen ollut flunssassa tässä pari päivää. Normaalisti käyttäsin tässä yhteydessä sanaa "kauhea" mutta jätän sen käyttämättä, koska isälläni flunssa oli vielä pahempi! Sillä oli melkein 40 astetta kuumetta + se oksenteli jatkuvasti. Onneks se meni ohi. :D kaiken tämän hyvän lisäksi sairastutin ihmisiä. Hupsista.
Päivät ovat menneet sisällä maatessa ja järkeä menettämässä tämän olon kanssa. Röörit on ummessa 24/7 ellen ois lähettäny äitiä ostamaan Vicksin Blue Active-pastilleja, jotka edes hieman helpottaa. :)

Iskä oli kiva ja kävi ostamassa mulle Tiimarista Vive Maria -kansion, muistikirjan ja mustekynän! Ne on aika rakkauspakkaus, katsokaa vaikka;


Luv!
Muttajoo niitä tyylijuttuja olen lupaillut. Tältä näytin eräs päivä (ehkä viikko takaperin sit)
Rakastan ehkä noita ripsiä. 8) Tykkään pukeutua arkisin suht yksinkertaisesti, en esimerkiksi korsettia tykkää arkisin käyttää. Jos sellainen rutistusväline minun päälleni eksyy, niin yleensä juhlissa. Muttajoo, tässä mulla on päällä paitapusero, joka tällä hetkellä kaipaa korjausta), sen alla pitsireunainen toppi , hiukset puudeloituna ja luomissa WALES-luomiväripaletin tumminta violettia ja GOSH:n hopeaa. Saa tuommoisen kivan efektin luomiin blendaamalla! Niiin, ja huulissa löytyy muuten Lumenen Natural Coden huulikiiltoa. Halpa ja tosi hyvä huulikiilto, suosittelen :)! Huulikiilloissa on se ainut negatiivinen puoli että hiukset tuppaa liimaantumaan huuliin jos ilmavirta tulee jostain ja hiukset on auki! :D
Mutta tässä siis se kuvanen minusta !
Sorry kuvan laadusta.. tuli tommonen suttu kun vähän pitää treenata tota kameran tarkennusjuttua sillon kuin en ite ole nappia painamassa XD!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)